Előszó
A szimulátorok fejlődése voltaképp a szimulált mechanikai engine összetettségének fokában, és az egyre életszerűbb grafika alkalmazásában mérhető le. A legkorábbi szimulátorok, pl. a Flight Sim csak vektorok formájában jelenítették meg a környezetet: különös ellentmondást jelent tehát itt a szimulált gépi környezet kidolgozottsága és a körvonalakkal jelzett táj egyszerűsége. Ez a fajta grafikus megoldás igen hosszú ideig nem változott semmit: csupán a 16 bites gépek használtak először töltött vektorokat (pl. Interceptor). A legkorábbi szimulátorok polgári illetve harci repülőgép és helikopter szimulátorok voltak, később egyre több fajta közlekedési eszköz és harci jármű (pl. tank, tengeralattjáró) szimuláció jelent meg.  A szimulátorok jellegzetessége, hogy a játékosnak különféle  küldetéseket kellett tejesítenie, így halad előre a ranglétrán, illetve így fejlesztheti fokozatosan a gépét.
letölthető játékok
letölthető zenék
letölthető filmek
elmélet
cikkek
linkek
 
segítség
kapcsolat
impresszum